Friday 23 December 2011

Pasar Malam :)

Assalamualaikum , k now aku nak berstory morry dengan korang pasal dekat pasar malam tadi . Tak nak tahuu ? K tkpe tak kesah . Kau boleh angkat kaki then blah sekarang jugaaaa . Bye sayanggg -.- K dah aku akan cerita dekat orang yang berminat sahaja .

Okay start cerita , tadi aku pergi pasar malam dengan yana and lisa . Jalan punya jalan then nampak aiman syafiq . Fuyoo , dia sumpah tinggi gila . Aku nak tegur dia tapi hmm tah lah . Dah dah forget it . Tengah tengah jalan sekali terjumpa eiqah . K then jalan ah sama sama . Kitaorang sumpah bising gila ohh sampai semua orang pandang . Hahaha malu edenn :3 Dah beli beli semua then lepak taman japp . Lepak lepak then eiqah cakap dia nak pergi beli ais blended . Yana pun teman ah dia . Aku duduk dkat taman dua orang je dengan lisa . Aku borak borak dengan lisa then ada sekumpulan lelaki ni usha usha kitaorang . Hok aloh , tahu lah kitaorang cantik tak payah nak usha sanagt ah kan . Hahaha k perasan japp . Sumpah lama gila yana dengan eiqah pergi beli ais blended . Sempat berak , tidur kentut semua tunggu dorang doh -.- Eh dah ah , nak skype dengan fifi bye , assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment