Friday 23 December 2011

Fifi Sufiana ♥



Assalamualaikum , k today aku nak cerita pasal FIFI SUFIANA  . Okay , dia ni tersenarai dalam friend list aku . Dia ni kawan dunia akhirat aku . Don't you ever want to take her from me . Aku bunuh kau kang ! She always be by my side when i need someone . Aku kalau ada apa apa yang aku nak mengadu , mesti aku mengadu dekat dia sebab dia ni orang yang jenis memahami orang lain . Dalam class aku duduk sebelah dia . Hari hari memang barisan kitaorang yang paling bising , tapi tak lah sebising barisan budak lelaki -.- Mana tak nya , belakang aku amiera dengan mawadah then belakang dorang izzah dengan damia . Mana tak bising enn . Lepas UPSR memang hari hari kerja kitaorang berenam bising je memanjang . Freedom lah katakan (y) K then , ada lah satu hari tu en cikgu tak masuk kelas then aku dengan fifi pun apa lagi buat lah kerja kitaorang . Kitaorang main describe describe . Sumpah kelakar gilaa . Dua dua broken english masa tu . Hahahahaha , paling kelakar masa fifi describe aku . Aku tergelak sampai nak terkencing dohh . hihi :3 Dah habis describe semua tu kitaorang pergi merayau satu sekolah . Mula mula pergi toilet , then pergi bilik muzik lepak sana jap . Lepastu pergi jalan jalan satu sekolah sampai cikgu pun usha panas je . Hahahaha watlek watpeace sudahh .

Masa nak ambik result UPSR fifi duduk depan akuu . Masa tu fifi macam cacing kepanasan . Hahahaha , sorry to say sayang . Mana tak nya , asyik pandang belakang je . Lepastu asyik pergi dekat family dia jee . Mentang mentang family aku tak datang hari tu nak jealous kan aku pula :( Hmm k dah straight to the point syazaa ! Sumpah masa nak ambik result tu kena tunggu lama gila . Cikgu cakap kitaorang semua boleh pergi toilet semua dulu sebab result maybe keluar lambat sikit . Aku dengan fifi pun apa lagi . Merayau ah . Merayau dalam ketakutan . Dah merayau , snap sana sini then masuk dewan sebab result dah nak diumumkan . Masa 5A nama aku dengan fifi tkda . K chill , masa 4A nama fifi ada then nama aku pun adaa . Aku naik pentas orang pertama aku peluk ialah fifi , kan sayang kann :)

Okayy , siapa yang tak kenal fifi ni ha fb dia --> TEKAN SINI <-- . Okay dah lah , nak sambung tweet . Bye , assalamualaikum .

No comments:

Post a Comment