Wednesday 28 December 2011

Sabar izz sabar :')

Hm , for your information izz dah break dengan damia . Izz cakap damia yang mintak . K tkpe izz , BUNGA BUKAN SEKUNTUM . Ingat tu , ramai lagi perempuan yang lebih baik , comel , cantik , yang lebih sayang kau , yang lebih pandai , yang lebih alim , lebih caring dari DAMIA . Kalau nak cari yang perfect memang takde lah sebab tkde sape yang perfect . Semua orang ada kelebihan dan kekurangan masing masing . Aku faham perasaan kau . Kalau kau nak luahkan pape kau luahkan je dekat aku . Aku akan dengar . Tu lah guna nya BFF kan :) Kalau ada apa apa yang aku boleh tolong , aku akan tolong . Don't worry . Tapi nxt year aku tak tahu lah cemana sebab kita sekolah lain lain kan . Hm tkpe walaupun kita sekolah lain lain tapi kita tetap BFF kan , forever kan izz . Ingat lagi masa awal tahun dulu aku , kau echa dengan shahrul dah macam kembar dah . Asyik bersama jee . Kalau semua tengah bosan mesti shahrul jadi radio kita . Masa BM semua tiru echa , kalau science aku , kalau maths kau dengan shahrul . Haih , miss that time a lot :'/ Then cikgu yazid asyik perli kita berempat je kann . Haha yang tu serious kelakar :D Aku akan ingat kau sampai bila bila , and aku harap kau pun ingat aku juga . Jangan lupakan aku k ? Ingat janji kita , bersama selamanyaa :') Hm , sedih aku weh . Tengah menangis ni sebab ingat kan kenangan kita berempat dulu . Aku rak boleh lupa kenangan manis dah pahit kita . Kau lah tempat aku nak mengadu selain dari fifi . Then tadi kau cakap Sya sorry aku takde mood sebab tadi mia online . Walaupun sekejap je dia online aku terus tkda mood . Tkde sape pun boleh tegur aku selain kau sebab kau BFF aku . Izz kau tahu tak , sebak aku bila aku baca tadi . Kau lah kawan dunia akhirat aku . Izz , aku nak kau lupa kan damia . Kau just anggap dia kawan kau je . Please lah kalau tak mesti kau teringat masa kau dengan dia couple dulu kan , then nanti kau menangis . Aku tak nak tngok kawan aku menangis . Nanti aku pulak menangis . So better kau lupakan diaa . Kau just anggap dia kawan je . Lagi pun ni just cinta monyet je izz . Nanti bila kau dah besar kau cari kan true love kau . Nxt year kita dah tak kan serapat macam tahun ni :/ Hm , aku baru kenal kau tahun ni tapi aku dah kenal kau gila gila . Perangai kau cemana . Aku akan balas balik jasa baik kau dekat aku . Thanks for being my best friend :') And one more thing aku nak kau ingat sampai bila bila , AKU SAYANG KAU SANGAT SANGAT ! Hmm , okay lah karang kalau aku cerita semua kenangan kita kang lagi menangis aku nanti . Ingat pesan aku k . Post ni khas untuk kau :) K bye take care , sayang kau izz :')

No comments:

Post a Comment